UWAGA: Aby uniknąć nieporozumień (np. godziny zameldowania, zakaz wnoszenia sprzętów sportowych) prosimy przeczytaj nasz krótki Regulamin.
Aby pobrać Regulamin jako plik PDF kliknij poniżej:
Regulamin podczas pobytu:
- Na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.
- W domu chodzimy boso lub w miękkich kapciach. Buty zostawiamy na ociekaczach.
- Nie wnosimy do budynku sanek, nart, desek, rowerów itp. Nie wynoś z budynku jego wyposażenia np. krzesła, pościel, koce, poduszki.
- Segregujemy odpady.
- Nie robimy imprez, nie hałasujemy.
- Obowiązuje zakaz palenia w budynku i przy otwartych drzwiach. Palimy tylko w wyznaczonych miejscach.
- Zgłaszaj nam niezwłocznie szkody, usterki i zagrożenia oraz nie podejmuj się samodzielnie napraw.
- W okresie grzewczym włączamy dla dodatkowego komfortu ogrzewanie podłogowe, którym steruje wyłącznie Gospodarz. Jeżeli ogrzewamy, nie zostawiaj otwartych drzwi i okien, a jeżeli jest za gorąco daj nam znać.
- Prosimy zgłosić wcześniej chęć korzystania z paleniska. Dostarczymy trochę drewna i kijki do pieczenia kiełbasek. Dodatkowe drewno można zakupić u Gospodarza w cenie 30 zł worek lub marketach budowlanych. Nie używaj przedmiotów zwiększających ryzyko pożarowe: palniki, grzałki turystyczne itp.
- Udostępniamy bez dodatkowych opłat WiFi w obiekcie.
- Na naszej posesji możesz zaparkować jedno auto. Bagaże należy przenieść ok. 60m. Parking i część posesji jest utwardzona kamieniami, pozostała część to głównie teren zielony, miejscowo ziemia.
- Prosimy o gaszenie na noc świateł zewnętrznych budynku aby nie straszyć dzikiej zwierzyny.
- Goście zobowiązują się przygotować obiekt do odbioru: wynieść rzeczy osobiste; umieścić w zmywarce brudne naczynia; uprzątnąć śmieci oraz resztki jedzenia, zaczekać na odbiór obiektu (zwykle 2 minuty).
- Znalezione rzeczy przechowujemy do 7 dni. Odsyłamy na koszt Gościa jeżeli zgłosił taką prośbę.
Warunki rezerwacji:
- Goście oświadczają, że znają i zobowiązują się przestrzegać Regulaminu, a wszelkie wątpliwości co do opisów, zdjęć, wyposażenia, wyjaśnili z Gospodarzem.
- Wyrażamy zgodę na przyjazd i pobyt ze zwierzętami ale pod pewnymi warunkami. Psy nie śpią w pościeli ani na łóżkach tylko na własnych posłaniach. Mogą leżeć na kanapie ale tylko na własnym kocyku. Psy za potrzebą wyprowadzamy poza podwórko.
- Meldujemy się od 15:00 do najpóźniej 23:00 lub kolejnego dnia od 7:00.
- Wymeldowujemy się od 7:00 do 11:00.
- Wymagamy ważnych dowodów osobistych.
- Odmawiamy zameldowania osób nieuzgodnionych, pod wpływem środków, wulgarnych, agresywnych lub sugerujących zachowaniem, że nie zamierzają przestrzegać regulaminu.
- Rezerwacja wymaga wpłaty przelewem (waluta złoty polski): 100% kwoty pobytu w ofercie bezzwrotnej (w przypadku odwołania, niedojazdu obiekt zatrzymuje 100%) lub 50% kwoty pobytu w ofercie standardowej (do 14 dni przed przyjazdem możliwe jest bezpłatne odwołanie, później obiekt zatrzymuje 50% kwoty pobytu). Pozostałą kwotę pobytu oraz 500 zł kaucji zwrotnej należy wpłacić przelewem do 7 dni przed przyjazdem.
- Rezygnacja, czy skrócenie pobytu nie uprawnia do zwrotów wniesionych opłat.
- Jeżeli nie stwierdzono szkód, zwrot kaucji zlecamy przelewem najpóźniej kolejnego dnia roboczego od wyjazdu.
- Gospodarz może anulować Rezerwację do 48 godzin od jej potwierdzenia bez podania przyczyny lub uznać za rezygnację z pobytu w przypadku braku otrzymania pozostałej kwoty pobytu i kaucji w ustalonych terminach.
- Kary umowne: palenie w budynku i przy otwartych drzwiach 2000 zł + zakończenie usługi, zgubienie klucza 200zł.
- Gospodarz może wejść do obiektu bez uprzedzenia Gości, jeżeli istnieje podejrzenie: zagrożenia stanu obiektu, życia Gości; nieprzestrzegania Regulaminu; awarii, uruchomienia / uszkodzenia systemów alarmowych itp.
- Gospodarz nie odpowiada za: pojazdy i przedmioty Gości niezależnie od miejsca ich pozostawienia; jakość usług podmiotów trzecich (np. internet, prąd); działania osób trzecich.
- W razie nieprzestrzegania regulaminu Goście zrzekają się kaucji zwrotnej i zobowiązują się natychmiast opuścić teren posesji.
- Goście odpowiadają prawnie i finansowo za bezpieczeństwo swoje i dzieci, powierzone im mienie, roszczenia względem Gospodarza osób trzecich lub kolejnych Gości wynikłe z zachowania i szkód wyrządzonych przez Gości. W razie braku porozumienia zostanie spisany protokół przez wezwane służby, a Gospodarz będzie domagał się odszkodowania od Gości w sądzie właściwym dla siedziby Gospodarza.
Gospodarz – Beata Błaszczyńska, Taszów 15, 57-343 Lewin Kłodzki, również osoby upoważnione.
Reklamacje należy zgłaszać do 14 dni od daty wyjazdu na adres taszowka@gmail.com
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Reklamacje nie obejmują niedogodności, które mogły być usunięte bez istotnych uciążliwości dla Gości.